1. Hoe kan ik een boeking annuleren?
De boeking maak je bij de aanbieder. Daarom is het niet mogelijk om de boeking via ons te annuleren. Deze aanbieders kunnen vluchtmaatschappijen, touroperators of online reisagenten zijn.
2. Krijg ik een bevestiging als ik mijn boeking heb gemaakt?
Deze bevestiging wordt niet door ons gestuurd, maar je kunt sowieso een bevestiging verwachten van de reisanbieder. Wanneer je deze niet hebt ontvangen, is het zeker verstandig om contact op te nemen met de reisorganisatie. Ook bij grote organisaties kan er wel eens iets misgaan.
3. Hoe kan ik een boeking wijzigen?
Ook dit is afhankelijk van de aanbieder. Check van te voren goed wat de voorwaarden zijn, voordat je voor verrassingen komt te staan.
4. Kan ik een naamswijziging doorvoeren?
Dat is verschillend per reisaanbieder. Soms zijn er extra kosten verbonden aan deze wijziging, dus let vooral goed op!
5. Wat is inclusief en exclusief in de prijzen?
Dit is afhankelijk per deal. In de voorwaarden onder elke deal schrijven wij dit op. Ook altijd kan er gezien worden in de dik gedrukte titel of het gaat om alleen ontbijt, halfpension, volpension, all inclusive etc. Voor de mensen die geen idee hebben wat wat is. Bij een halfpension krijg je ontbijt en lunch of ontbijt en diner. Bij volpension wordt je voorzien van ontbijt, lunch en diner en bij all inclusive kun je de hele dag door eten en drinken blijven pakken.
Heb jij nu ook een vraag, waar je grijzen haren van krijgt? Geen paniek stuur ons een mail en wij geven binnen no time antwoord!