1. Ik heb een deal gezien maar ik kan de prijs niet vinden op de website, hij lijkt wel verdwenen.
De deals die jij te zien krijgt op onze website zijn de zogenoemde flash sales. Simpel uit te leggen als hele snelle flitsende aanbiedingen, die erg in trek zijn. De aanbiedingen zijn top, maar het nadeel hiervan is dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan. In sommige gevallen is zo’n aanbieding alleen geldig als je in een bepaalde periode boekt. Dit vermelden we altijd in de voorwaarden, dus lees deze vooral even goed door, want we willen jou niet blij maken met een dode mus.
2. De prijzen kloppen niet.
De prijzen kloppen altijd! We zoeken de aanbiedingen namelijk zelf op en zorgen ervoor dat we goed checken of de prijzen daadwerkelijk kloppen. Maar door de snelle flitsende aanbiedingen zouden de laagste prijzen al uitverkocht kunnen zijn of niet beschikbaar op de dag dat jij wil vertrekken. Check daarom ook altijd goed de voorwaarden onder de deal. Wij geven je het voorzetje, maar je moet het er zelf nog in koppen door je reis in elkaar te zetten. WIL JE NIKS MISSEN? Met onze nieuwsbrief ben jij vliegensvlug op de hoogte van de laatste deals.
3. Hoe kan ik mijn email adres wijzigen?
Binnen ons systeem, kun je niet direct je e-mail wijzigingen als je al ingeschreven staat. Het beste is om je opnieuw aan te melden met het juiste e-mailadres. Druk op de groene knop en voilà, je mist geen enkele deal meer. Wordt het je iets te veel om op je andere e-mail ook nog de nieuwsbrief te ontvangen? Onderin de nieuwsbrief kun je op een link klikken, waardoor je super easy weer kan uitschrijven.
4. Met welke reispartijen werken jullie samen?
Wij tonen aanbiedingen van grote betrouwbare reisorganisaties, die voornamelijk Nederlands zijn. Expedia is daarentegen niet Nederlands, maar heeft zeer mooie en betrouwbare aanbiedingen. Wij hebben bewust gekozen om niet voor kleine organisaties te kiezen, omdat wij je de maximale service willen aanbieden.
5. Bij wie maak ik mijn boeking?
De daadwerkelijke boeking wordt gemaakt bij de reisaanbieder zelf. TicketSpy is geen verkoper van reizen.Wel zoeken wij de hele dag naar de beste deals en zijn eigenlijk een gratis service voor jou, waardoor jij niet hele dagen het internet hoeft af te speuren en stiekem in je baas z’n tijd deals loopt te spotten. Het werk wordt dus eigenlijk gratis uit je handen genomen. Je kunt ons ook zien als doorgeefluik.
6. Wie stuurt mij mijn tickets en reisbescheiden toe?
Deze worden toegestuurd door de aanbieder waar je daadwerkelijk je boeking geplaatst hebt.
7. Hoe zit het met aanvullende reserveringskosten?
De reserveringskosten kun je altijd van te voren zien onder elke deal bij de voorwaarden. Wij hebben helaas geen invloed op deze reserveringskosten. Dit hangt af van de aanbieder waar jij je boeking maakt.
8. Kunnen jullie zien wat ik geboekt heb?
Nee, jij plaatst de boeking via een aanbieder, hier hebben wij geen inzicht in. Wel zouden we het natuurlijk leuk vinden, dat als je een boeking plaatst je verteld aan al je vrienden en familieleden dat je het via ons gevonden hebt. Jij blij & wij blij!
9. Hoe weet ik of de aanbieding beschikbaar is op de datum van mijn voorkeur?
Om te zien of de aanbieding beschikbaar is op jouw gewenste aankomst- of vertrekdatum, kijk je op de website van de reisaanbieder zelf. Hier wordt je via onze website naar doorgestuurd.
10. Hoe kan ik een goede deal aan jullie melden?
Wij vinden het altijd fijn om getipt te worden! Mocht je een super deal gevonden hebben, kun je dit ons laten weten door een mail te sturen aan info@ticketspy.nl
11. Ik wil graag een opmerking geven over een deal. Hoe kan ik dit doen?
Dat kan natuurlijk altijd. Wij zijn te bereiken via het contactformulier op de website onder het kopje ‘contact’ of je kunt een mail sturen naar info@ticketspy.nl.
12. Helaas ben ik niet tevreden over TicketSpy. Wat kan ik hiermee doen?
Vervelend als je ervaring bij TicketSpy niet is wat je ervan had verwacht. We horen daarom ook graag waar je precies tegenaan loopt zodat wij dit in de toekomst mee kunnen nemen.
Gaat het over de reiservaring? Helaas kunnen we je met een klacht of probleem niet helpen. Je zult daarvoor contact op moeten nemen met de reisaanbieder waar je reis geboekt is. Zij hebben altijd een goede klachtenafhandeling, mocht ook dit geen uitkomst bieden kun je je probleem voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen.
Gaat het over informatie die niet klopt van onze kant?
Neem contact met ons op via het contactformulier op de website of stuur een mail naar info@ticketspy.nl. Beschrijf je klacht zo specifiek mogelijk.
Uiteraard mag je ons ook overladen met complimenten, bloemen en bonbons.
13. Kan ik ook voor 1 persoon een deal boeken?
Ja, dit is zeker mogelijk. Toch zullen de prijzen vaak verschillen met de 2-persoons prijzen. Soms valt dit positief uit, maar in de meeste gevallen zul je als 1-persoons reiziger meer moeten betalen. Je krijgt vaak een twee persoonskamer. Kijk daarom ook altijd goed in de voorwaarden die wij onder de deals plaatsen. Hier staat aangegeven voor welk aantal personen deze deal met een lage prijs geldt.
14. Kan ik bij jullie een persoonlijke zoekopdracht plaatsen?
Nee, dit is niet mogelijk. De reden hiervan is dat wij afhankelijk zijn van de aanbieders of zij met aanbiedingen komen. Wij weten dit niet van te voren omdat de prijzen zeer afwisselend zijn. Ook onze Ticket Spies moeten deze deals telkens per toeval tegenkomen.
Wij adviseren je om ons actief te blijven volgen op Facebook en via de TicketSpy ieuwsbrief.
15. Ik ben op zoek naar een ticket, kunnen jullie mij helpen?
Wij kunnen geen zoekopdracht aannemen, maar de hele dag posten wij de beste aanbiedingen. Dit kunnen ook losse tickets zijn. Check daarom onze website en facebook pagina voor de laatste updates en vind jouw beste ticket.
16. Kan ik met jullie telefonisch contact opnemen?
Nee, alle vragen die je hebt kunnen gesteld worden via de mail en facebook. Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk antwoord te geven op je vraag.
17. Hebben jullie ook een App?
Jazeker! In de App Store kun je onze TicketSpy App downloaden. Op deze manier kun je de beste deals gemakkelijk vinden en heb je het altijd bij de hand.
18. Wordt mijn ticket op vakantie duurder als ik gebruik maak van jullie links?
Nee Absoluut niet, eigenlijk kun jij volledig gratis gebruik maken van onze service. Wij nemen het zoekwerk voor je weg, maar de prijzen blijven voor jou hetzelfde.
19. Ik ben nieuw hier hoe werkt deze website?
Voor 250 euro naar New York? Een retourtje Bangkok met 30% korting? De hele dag zetten wij nieuwe aanbiedingen online. Dit varieert van goedkope stoelen in vliegtuigen tot hotelkamers en pakketreizen.
Timing is everything. Hou ook onze speciale tabs in de gaten voor Business Class tickets, luxe secret escapes en vroegboekkortingen. Door continu de grote partijen in de luchtvaart branche te scannen zijn wij in staat om je veel goedkoper te laten reizen.
Dagelijks worden er duizenden vliegtuigstoelen afgeprijsd. De luchtvaart werkt nog steeds met ondoorgrondelijke kortingsacties, die op onverwachte momenten bekend worden gemaakt. Op TicketSpy.nl geven wij een compleet overzicht van deze wereldwijde kortingsacties. Waardoor je in verhouding goedkoop reist naar alle uithoeken van de aarde. Check hiervoor dagelijks onze site en blijf op de hoogte.
Bovenin kun je jouw voorkeur aangeven zoals: Vakanties, hotels, Citytrips etc. Mocht je al helemaal weten waar je naar toe wilt? Tik dan rechts je bestemming in bij de zoekbalk en wie weet staat er nog wat leuks tussen, wat nog beschikbaar is.
20. Wie zitten er achter deze website?
In oktober 2012 kwamen Docent David Elliot en student Ingmar Bruinsma met elkaar in contact en besloten ze samen hun passie, hobby en interesse met de Wereld te delen, want hun idee was. Waarom kunnen mensen niet meer profiteren van de sterk dalende prijzen in de reiswereld. Elke dag zoeken zij, samen met het team van spionnen naar de beste deals en aanbiedingen op.
21. Hoe vinden jullie mooie deals?
Dat is natuurlijk het geheim van de smid. Wij zoeken elke dag met passie het internet af naar mooie aanbiedingen. Natuurlijk hebben we overal in de reiswereld spionnen zitten die ons helpen en tippen! Zelf een deal gezien? Mail ons!
22. Is TicketSpy betrouwbaar? Jullie hebben geen ANVR of SGR Keurmerk.
Ticketspy is zelf geen aanbieder van reizen maar vrijwel alle deals die wij laten zien, zijn van grote betrouwbare organisaties die zijn aangesloten bij de ANVR of het SGR.
Heb jij nu ook een vraag, waar je grijzen haren van krijgt? Geen paniek stuur ons een mail en wij geven binnen no time antwoord!